ببینید | هشدار یمن به عربستان درباره از دست دادن فرصت صلح

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، طی سخنرانی در مراسم رژه نظامی یگان‌های واحد ذخیره در استان اب در جنوب صنعا گفت سطح بالای آمادگی نیرو‌های یمنی، ائتلاف سعودی را از ارتکاب هرگونه جنایت باز می‌دارد.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۰۰

 

تعداد بازدید : 18

به گزارش­ جام جم آنلاین، رئیس شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی درباره از دست دادن فرصت‌ها برای برقراری صلح هشدار داد.

مهدی المشاط طی سخنرانی در مراسم رژه نظامی یگان‌های واحد ذخیره در استان اب در جنوب صنعا افزود، سطح بالای آمادگی نیرو‌های یمنی، ائتلاف سعودی را از ارتکاب هرگونه جنایت باز می‌دارد.

وی در این مراسم گفت: دشمن به لجاجت و خیره سری خود ادامه و فرصت‌ها را از دست می‌دهد. دشمن فردا از دستیابی به آنچه امروز به او پیشنهاد داده می‌شود، محروم خواهد شد و به یاری خداوند متعال، آن زمان می‌فهمد که تا چه حد بازنده بوده است. هنگامی که دشمن سطح آمادگی بالای نیرو‌های میدانی و برادران پشتیبان شما در یگان‌های موشکی و پهپادی و سلاحی را که در نبرد آینده وارد میدان می‌شود، مشاهده کند، از ارتکاب جنایت بازداشته می‌شود و توطئه گری را علیه ملت یمن متوقف می‌کند و در صورتی که بخواهد ما را امتحان کند، دچار فاجعه خواهد شد.

المشاط همچنین هشدار داد یمن در وضعیت نه صلح و نه جنگ به سر می‌برد. وی بر ادامه مسیر مقاومت و استقامت تا محقق ساختن آزادی و استقلال برای یمن تأکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این باره گفت: به یاری خداوند متعال مسیر مقاومت را با همان شدت و روحیه عالی معنوی و مسئولیت پذیری ادامه خواهیم داد و راه استقامت را تا محقق ساختن آزادی، استقلال تصمیم گیری و حاکمیت کامل یمن بدون قیمومیت خارجی پی می‌گیریم. ما اکنون در مرحله نه صلح و نه جنگ هستیم که در واقع مرحله جنگ تبلیغاتی و نرم دشمن است. ولی آگاهی ملت و جامعه یمن به منزله صخره سختی است که هرگونه توطئه گری و نفاق دشمن را در هم خواهد شکست. هدف تمام اقدامات دشمن، تشدید مشکلات و رنج‌های ملت یمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها